Nattjobb hela helgen

Då har man en av tre nätter avklarad då. Ska snart iväg igen för att avklara andra av tre nätter. Den första gick väl sådär smärtfri, lite gapiga småglin men så är det ju alltid fredagsnätterna. Nu väntar en lite mer fartfylld natt ( hoppas jag ), lördagsnätterna brukar ju alltid va så.

Just nu saknar jag min Daniel något oerhört. Jag vill bara ligga och mysa med honom, gå en kvällspromenad tillsammans och äta en god middag samtidigt som jag tittar in i hans underbart vackra ögon. Han är så rätt. Längtar till veckan i Turkiet.

Dags att göra sig iordning och sticka iväg till jobbet.



KRAM


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Baby, du får inte skriva såna saker här ( ja jag menar mellanpartiet i den text som du skrivit...)



Fina grejer får du skriva men inte såna grejer!!

2009-09-06 @ 06:52:50
URL: http://nathalielovesyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jo jag vet, sorry baby.. Men ja skrev ju värsta söta innan, o då dog internet och därmed så kom ju inte det tidigare med.. Så blev lite sur och tänkte att jag skriver väl igen (även fast ja var lite irriterad, och vi vet hur det brukar bli då :P).. Och då bärjade ju självklart den där jävla muppen låta utanför fönstret, och hon/han/den slutade aldrig.. sorry, du behöver ju inte godkänna det ja skickam utan bara ta bort det.

2009-09-06 @ 11:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0