Nattsvart

Sitter här och har inte hoppat i säng än ( fyyy på mig! ). Kom hem för fyrtio minuter sen men har inte masat mig in i duschen än för att sen kunna hoppa i säng och sooooova.

Jag är hungrig också. Skit också. Kanske får smälla i mig en lite yoghurt innan jag somnar.

Jag saknar min älskling något enormt. Vill inget hellre än att vara med honom, men jag får inte träffa honom förrän nästa fredag efter jobbet. Distans är sjukt jobbigt, men det är värt det eftersom jag inte vill ha någon annan än Daniel <3

Imorgon ska jag träffa Sofia, vet inte om jag ska hjälpa henne flytta eller om hon redan hunnit flytta allt. Det har jag inte fått nån information på. Dock ska jag träffa henne och det ska bli kul för det var länge sen nu. Går allt för långt mellan gångerna faktiskt, dåligt av oss!

Åhhh vad jag vill shoppa, men för vilka pengar? Det är shoppingförbud för mig. Jag ska bara spara pengar, antingen går de till resan eller till pappa. Känns ju inget vidare kul när man vill ha lite höstkläder men men jag får ju åka iväg och njuta en vecka i Turkiet.


Bjuder på en fin bild från Egypten. Därborta skymtar vi Hurgahda <3



GODNATT KÄRA LÄSARE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0