Nu är det riktigt nära




Nu är det snart dags att åka iväg med min älskling till Turkiet. Resan bär av till Alanya den 3 oktober och vi kommer ha det så underbart skönt. Vara för oss själva en hel vecka och bara rå om varandra.


Nehe om man skulle ta och sova lite, börjar jobba vid tre imorgon och stängde idag (därav sena blogginlägg). Sen jobbar jag även stängning på onsdag och torsdag innan jag har ledig helg. Det ska bli skönt för sen är det bara två arbetsdagar innan jag åker till Stockholm och är hos Daniel innan vi drar till Turkiet.


Sov gott allihop!


GODNATT


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åååååh vad avis jag blir, vill också åka utomlands! Ha det så mysigt! :)

2009-09-23 @ 12:05:33
URL: http://soniaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0