PeppTalk

Äntligen så har jag fått prata med min chef, om det som hände för en tag sen. Det var riktigt befriande att få prata igenom det som varit och nu ska jag verkligen ta nya tag. Jag känner mig laddad och ska också ta med en hel del ödmjukhet i det jag gör. Jag vet att jag kan och det ska jag visa, hur lång tid det än tar.

Det var ett riktigt pepptalk ( för min mamma och mormor som läser så är det ett samtal som gör en riktigt laddad för något, man liksom peppas ).

Min eftermiddag kommer att bestå av:
- bilåkande
- följa efter Fia vart hon nu ska :P
- Fika?


Kvällen kommer att bestå av:
- Mat
- Promenad
- Fotboll
- Idol


Så ska jag ringa min älskling också. Nu är det typ bara två dygn kvar tills jag får träffa honom igen, på fredag drar jag upp till Sthlm. Vi ska ha en riktigt mysig helg tillsammans. Hoppas bara att jag hinner med bussen vid tre så vi kan åka till Daniels pappa och äta kräftor och vara med på deras gatufest/grannfest.


Hoppas Din eftermiddag blir härlig!


Tack förresten för alla kommentarer om layouten på bloggen!



KRAM


Kommentarer
Postat av: Maria

vad skönt att höra, lådis.



jag tycker du jobbar på bra, om jag får säga min mening.

du är liksom förstående och väldigt ödmjuk ändå.

det känns alltid bra att ha någon sån som passchef.



skönt att du är tillbaka på fötter igen. you go!

2009-09-09 @ 18:44:11
URL: http://mariakindahl.blogg.se/
Postat av: Kregert

Bra att du beskrev pepptalk! :)

Tack för sället idag!

2009-09-09 @ 20:19:46
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0