Sista natten gjord för denna gång!

Nu sitter jag hemma i soffan och är halvpigg, borde ju sova men men får snart få arslet ur vagnen och hoppa in i duschen.

Den här sista natten gick bra, även fast vi blev klara senare idag än både måndagen och tisdagen. Men så hade vi ju två fulla MAXare på besök precis innan stängning med, den ena galnare än den andra ;) Hahaha ne men skämt och sido.

När jag gick in på toaletterna för att checka att det inte var nån därinne så hittade jag en "snusklapp" på ena toaletten, skriven på toalettpapper:



Sen fick jag reda på att Bergarn hade varit med om en likadan lapp för inte så länge sen. Vad är det för snusko som skriver såhär och lägger kvar pappret på toaletten med sitt mobilnummer. Tyvärr är det ett kontatkortsnummer som inte är registrerat så vi kunde inte få fram något namn, om det inte så att han heter "Kalle". Vilka sjuka typer det finns i detta avlånga land.


Imorgon väntar IKEA och IKANO med LisaBollman. Jag ska reklamera mina ryggkuddar till soffan, dom bara viker sig hela tiden. Sen ska vi nog luncha tillsammans och kanske gå i lite butiker. Får se om jag storhandlar i Linköping eller om jag åker på fredag och storhandlar.

Imorgon mina vänner ska min älskade vän Elin bli igångsatt, då hon gått 17 dagar över tiden. Så imorgon eller fredag vankas det en bebis, en kompisbebis. Jag är så spänd på vad det blir för något, jag tror på en tjej men de själva tror på en kille. Så imorgon kommer jag bara vänta på att hon hör av sig.


Dags och sova kära läsare!



KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0