Solen skiner

Jag känner mig på extra bra humör idag. Solen skiner och ikväll kommer Daniel hit, får mysa lite med god mat framför IDOL innan han ska på avskedsfest för en kompis. Han kommer väl komma insläntrande inatt nån gång.

Nu måste jag skynda mig lite för snart börjar jag jobba och jag ska fixa mig innan det och skriva en inhandlingslista till min storhandling efter jobbet, men innan det så får ni Dagens to-do-list :




Hörs senare om hur det går för nu ska jag koncentrera mig på att få mitt hår plattat och på med sminket för att sen speeda igenom skafferi och kylskåp för en inköpslista.


Ha en bra dag!


KRAM


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Tack för alla kramar! Sånt värmer.

2009-09-18 @ 21:34:44
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0