Turkiet inom räckhåll

Nu har vi gått in i den underbara vecka 40, då jag och Daniel styr kosan mot Turkiet och Alanya. Det kommer bli underbart skönt att få åka iväg med min underbara älskling, bara sola, bada och äta gott tillsammans. Lovar att det kommer bli mycket kort ifrån vår semester, jag kommer inte glömma bort kameran som jag brukar.

Jag är så säker på min kärlek till Daniel, så det är inte sant. Han känns som den rätta och jag vill att han ska vara det. Vi skrattar och gråter tillsammans men även delar saker och anförtror oss för varandra. Han är inte bara min pojkvän utan har är min bästa vän också. Daniel du har mitt hjärta <3

I lördags var det partaj hos Simon och vi va ett gäng som förfestade där och hade det jättekul. Massa drickalekar och skitsnack, precis så det ska vara. Gänget var: Simon, Chrippe, Sofia, Lagge, Daniel och jag. Och senare ska ni få lite bilder från kvällen, för jag fotade faktiskt (kvällen till ära!).

Nu ska jag sätta igång med packningen inför Turkiet, för imorgon efter jobbet åker jag upp till Stockholm. Jobbar inte nåt mer innan jag åker till Turkiet. På onsdag händer en väldigt viktig sak: JAG SKA PÅ JOBBINTERVJU! En viktig sådan, som kommer ha stor betydelse för framtiden. Hoppas det går som jag vill bara.


Packa va det jag!


KRAM


Kommentarer
Postat av: Sysslingen

LYCKA till på jobbintervjun. Antar att den är i Stockholm? Spännande hur som helst!



Hoppas turkietresan blir fantastisk också!

2009-09-28 @ 21:04:45
URL: http://enannandelavstockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0