2 dagar kvar

. . . tills min tid i Barkarby är över. Känner både sorg och lycka. Kommer sakna alla härliga medarbetare men inte själva chefssituationen som finns där. I det stora hela är jag inte så nöjd med att jag inte fick göra det jag var där för men jag har hjälpt till och fylla igen timmarna så eftersom det var deras mål med det hela så får jag väl se det som en god prestation. Jag hade så mycket mer att ge, men det går inte när cheferna över stället vill hjälpa till och se de problem de måste rätta till. Kul att de börjar utbilda folk nu när jag försvinner, det var ju rätt metod. Ni kan ha skiten när ni inte tar hjälpen ni får.

Så, nu har jag fått ur mig min ilska över dessa två personer.


Idag har jag ledig dag och ska sätta igång med städningen här hemma. Ska se om det finns någon tvättid och tvätta lite sängkläder, handdukar och underkläder. Det behövs alltid, för underkläderna tar ju slut direkt. Städningen behövs också i detta hem, detta går inte längre. En stund på gymmet tänkte jag mig också faktiskt, 1 timme på crosstrainern.

Dags att sätta fart om jag ska komma igång härhemma.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0