Äntligen är helgen slut

Ska bli riktigt skönt att inte gå till jobbet på två dagar och sen jobba två och efter det vara ledig i tre dagar. Otroligt tacksam för en sån vecka just nu, för detta håller på att knäcka mig lite faktiskt. Visst det är bara att gå till sitt jobb och göra sitt jobb och sen gå hem men när man inte trivs så är det otroligt jobbigt. Nu är det förhoppningsvis bara 19 dagar kvar in hell och sen är jag tillbaka in heaven igen.

Nu ska jag alldeles strax gå och sova för jag kan knappt hålla mina ögon uppe.

Imorgon kommer Mammi&Pappi hit :)
UNDERBART!



PLUS MÖTER MINUS!


+

En vecka med mycket ledighet
Träffa vänner & familj "hemma"
Snart tillbaka på mitt vanliga jobb
Våren är här
Vårjackan har redan invigts


-

Grus&hundbajs på gator och gångvägar
Mitt hår ser ut som ett fågelbo
Min nuvarande arbetsplats
Folk som inte ställer upp och jobbar




GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0