GODNATT!

Skulle ha gått och lagt mig för länge sen egentligen, men jag är ledig idag så nu rann tiden iväg när jag satt här framför dumburken. Daniel ligger på andra sidan väggen och sover så jag ska joina honom, bara borsta gaddarna först.

Jag älskar att titta runt på nätet vad det finns för kläder, skor, väskor. Då drömmer jag mig bort till ett annat land, det landet där jag har massa pengar och kan köpa vad jag vill utan att bry mig om prislappen. Det kommer ju aldrig hända men ändå, drömma kan jag ju alltid få göra tycker jag.

Hoppas lönespecen kommer imorgon då, en dag innan lön. Dom är ju inte liiiite sega på det där lönekontoret vi har. Jag vill gärna veta hur mycket/lite man får. Vill kunna fixa budgeten, se vad som blir över liksom.


NATTI NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0