Jag vill ha nya vårskor!

Imorgon kommer lönen in på mitt konto, ska gå igenom budgeten idag och se vad som blir över efter alla räkningar och sådär. Ifall det blir något över så ska jag se om jag kan köpa nya vårskor och kanske nya träningsskor också (mina är inget bra, får så otroligt ont i mina fötter av dom). Jag är så inne på Converse just nu, deras "light"-modell är så snygg tycker jag.

 

 

 

Jag har ledig dag idag och jag hade tänkt att träna BodyPump som jag aldrig gått på någon gång, jag bokad passet igårkväll. Så vad händer när jag vaknar? Jo jag har ont i huvudet och känner mig inte alls bra i halsen eller övriga kroppen. Så idag får bli en hemmadag, har tvättid vid tre. Tror jag bänka mig framför tvn idag faktiskt.

 

HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0