När man bara vill skrika rätt ut

Jag arbetar inte på min vanlig arbetsplats för tillfället, men jag längtar tillbaka något enormt. Varje dag är en kamp om att inte bli galen och bara skrika rätt ut åt alla på det stället jag är på nu. Det är kaos, verkligen kaos. Jag förstår nu de medarbetare som sagt till mig att de inte trivs alls och inte vill jobba där egentligen. Varför har jag överhuvudtaget varit där? De har inte använt mig i det syte som de sa att de skulle och nu rinner tiden ut och enligt schemat så ska de inte använda mig på det rätta sättet tills jag slutar där. THAT SUCKS!

Jag är så oerhört tacksam över att jag har en chef på min vanliga arbetsplats som stöttar mig och uppmuntrar mig till 110% . Saknar även mina arbetskamrater där "hemma", ni är så otroligt mycket värda. Ni gör en på bra humör och får en att vilja jobba och tycka att det är roligt att jobba. Bra arbetskamrater och chefer är en mycket viktig del i att man trivs på jobbet.

Nehe nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig för dagens jobb (11.30-20.00), jag hoppas att jag slipper bli lika galen som jag blev igår. I JUST WANNA SCREAM LOUDLY!!!!


Tillägnar detta inlägg till mina underbara arbetskamrater i Kista <3



KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0