Nedräkningen har börjat!

9 dagar kvar till frihet.

Frihet betyder tillbaka till min goa arbetsplats i Kista. Tillbaka till den härliga stämningen. Tillbaka till underbara arbetskamrater. Frihet!

Imorgon ska jag få träffa dom, det vankas merförsäljningsutbildning och personalmöte. Ska bli väldigt roligt att få återse mina arbetskamrater vill jag lova.

Sitter här i mörkret och tittar på Desperate Housewives, jag har kunnat följa det nu på TV för att jag jobbat dag sen ett par veckor tillbaka. Det gillas väldigt mycket av mig. Det är en serie som jag följt sedan starten, och den har i princip varit galet bra sedan dess (dock har den haft några svackor).



PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0