Private Practice



En riktigt bra serie som inte fått den publicitet som den borde här i Sverige. Jag gillar den och hoppas att den fortsätter att sändas i USA så jag kan fortsätta följa den. Jag gillar Addison i den här serien, men gud vad jag hatade henne när hon entrade Grey's Anatomy. Då hon förstörde allt för Meredith Grey då hon kämpade för att få tillbaka McDreamy.

Den här serien har gått varm här hemma idag, på min lediga dag. Snart är det Grey's Anatomy på TV och då får jag nog stänga ner Private Practice för den här gången.

Nu är det dags att fixa lite innan Grey's Anatomy börjar och innan älsklingen kommer hem från fotbollsmatchen. Bäst att gå och lägga sig i tid så jag är riktigt utvilad imorgonbitti och orkar jobba.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0