Solig shoppingdag

Jag och min fina mamma tog oss en shoppingtur idag i Stockholm city. Efter X antal timmars gående på citys gator så var vi riktigt trötta i våra fötter. Jag tror inte att vi hade stått ut en enda halvtimme till på stan när vi bestämde oss för att, tillsammans med Daniel, gå och äta mat.

Både jag och mamma shoppade en del, men inte för mycket.


Tackar mamma för en underbart trevlig mor&dotterdag!


Nu vill jag bara ha fredag så jag kan åka till Norrköping och träffa mina bästa vänner och familj. OCH göra något åt mitt förfärliga hår, tid bokad kl 14 hos Barberar'n.



KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den dagen ska vi uppleva fler gånger tycker jag/ kram mamma

2010-04-07 @ 13:00:58
Postat av: Kregert

haha, alltid frissan när du är hemma :)

wiiie, snart ses vi <3

2010-04-07 @ 15:33:23
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0