Uthållighet

Jag måste öva på min uthållighet. Det är den som ska hjälpa mig att hålla ut den här sista månaden på det jobb jag är på nu. Känner att jag i princip kan gå i taket varje dag, alltid finns det något eller någon som retar upp en till tusen.

MEN

Idag var minsann ett undantag. För en gångs skull så hade jag faktiskt rätt skoj och kunde slappna av utan att lägga på ett fejkat leende framför folk. Kanske var det för att man för en gångs skull inte jobbade ett chefspass.


Åhhh jag längtar sååå till nästa vecka. Jag vill ha nästa vecka NU! NU! NU! NU! NU! NU!
Då kommer mamma och pappa upp på måndagen och mamma stannar till tisdag och åker hem på kvällen. Sen åker jag ner till Norrköping på fredag och stannar till söndag. Då ska jag umgås med familj, tvätta bil och träffa vänner. Jag ska bara bestämma med pappa när vi ska tvätta bil, så jag kan planera allt annat runtomkring.

Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen, för jag är måttligt trött här. Hämtade Daniel på stationen i Stuvsta för 40 min sen och nu har klockan blivit mycket känner jag. Imorgon är en ny dag och jag är ledig tillsammans med mitt hjärta, MYS!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0