Veckans första dag

Då var den här måndagen avklarad då, ska strax fixa i köket efter vår middag och sen hoppa in i duschen och efter det blir det sängen. Jag är så trött efter idag, har gått sååå segt på jobbet för vi har haft så lite att göra. När man är van vid att stressa och ha mycket att göra så får man panik när det knappt kommer något folk.

Nu räknar jag dagarna. Den 29 april är min sista dag på det här stället, sen återgår jag till mitt arbete i Kista. Ska bli oerhört skönt om jag får säga det själv. Vissa människor förstår inte att de tar kål på folk i sin omgivning, de borde se över sig själva och ändra på sitt beteende när så många runtomkring mår dåligt av det. Men som sagt 29APRIL blir min sista dag och 30APRIL är jag åter på underbar mark.

Måste bara berätta för er hur mycket jag älskar min underbara sambo. Han är mitt allt. Han gör vardagen underbar och tillsammans med honom har jag aldrig tråkigt. Han stället upp i ur och skur även om vi inte tycker lika alla gånger. Men hur skulle världen se ut om alla tyckte lika? JAG ÄLSKAR DIG DANIEL <3



GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0