Jobba en timme och så hem igen

Hihi vilken knäppisdag.

Igår sa jag till min chef att om hon ville kapa bort något pass idag så fick hon gärna kapa mitt för att jag behöver tid att packa och tvätta, men hon sa aldrig något mer om det då. Idag när jag kom till jobbet sa hon att jag fick gå hem när nästa person kom, så jag jobbade 9.15 - 10.30 idag. HAHAHA!

Åkte hem och tog en av tvättiderna 11-15, tvättade upp de som va i tvättkorgen och så har jag lagt fram en massa kläder på sängen som ska med till Jönköping. Ska ju till Norrköping i helgen och sen vidare till Jönköping på måndagskvällen för att hjälpa till med öppningen därnere.

I söndags var jag och Daniel och shoppade lite i Skärholmen, blev en massa för mig och lite för Daniel. Han hittade tyvärr inga skor som passade, varken design eller pris. Han ska leta vidare efter jobbet idag.

För mig blev det:

- Svarta converse (Scorette)
- Svarta jeans (MQ)
- Svart kavaj (H&M)
- Blå klänning (Monki)
- Puderrosa blus (VILA)
- Leopardigt träningslinne (H&M)


YEAH, älskar att släppa loss ibland!




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0