Ledig dag

Underbart att få sova ut.

Har varit rätt tunga morgonar måndag och tisdag, har inte kunnat somna tidigt utan bara legat och vridit mig hur länge som helst därav för lite sömn och en trött Nathalie.

Igår efter jobbet åkte jag hem och duschade och svirade om för lite stanhäng med Mikaela och Bella. Mötte upp dom vid sjutiden och sen blev det en lååång promenad runt i stan innan vi bestämde oss för att besöka Vapiano för att käka och dricka gott. Allihopa var rätt trötta annars skulle vi förmodligen ha gått vidare efter det men klockan var ju ändå halv tolv. Tack tjejer för en trevlig kväll :)

Idag så ska jag inte göra så mycket nytta mer än att damma av lägenheten och städa toaletten så att Daniel kan dammsuga ikväll. Så jag ska bara underhålla mig med roliga saker idag.

Måste fundera ut tre stycken födelsedagspresenter också. En blivande 47-åring, en blivande 23-åring och en blivande 1-åring. Känner mig smått oroad för jag vet inte vad jag ska köpa. Har ni några förslag?


KRAM


Kommentarer
Postat av: Kregert

känner mig rätt orad för en present till en blivande 22-åring.. inte lätt dehär med presenter ;p

2010-08-11 @ 21:34:54
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0