Vad är vänner värda? Jag vet att hon va...

Vad är vänner värda? Jag vet att hon var värd allt för mig och hon fanns där så många gånger för mig samtidigt som vi båda begick misstag och förlät varandra och gick vidare. Kan vi ha mognat under den här tiden som vi inte hörts? Kan vi va redo att släppa in varandra inpå livet igen. Jag ser ditt meddelande som ett tecken på att du vill det. Hon var en av de få som verkligen vet allt om mig och som alltid ställt upp om det har behövts. Mitt senaste inlägg om henne och våran vänskap skrev jag med mycket vrede i kroppen och jag känner nog inte riktigt så som jag skrev om att jag inte vill ta upp vänskapen igen. Hon är en av de få absolut bästa vänner jag haft. Ska jag höra av mig tillbaka eller ska jag inte? Jag vet vad hjärtat säger men jag är lite räds också. What to do?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0