Det närmar sig julafton <3

Snart är det dags att fira jul. Imorgon efter jobbet så åker jag och älsklingen ner till Norrköping för att spendera julaftonen därnere sen åker vi hem på julaftonskvällen då jag ska börja jobba klockan åtta dagen därpå. På juldag efter jobbet ska vi fira lite med älsklingens familj. Det kommer bli sååå mysigt.

Alldeles strax ska jag sätta igång och slå in de julklappar vi inte slagit in än. Ska bli kul att se om alla blir nöjda med sina klappar.

Idag är det ju jättejättejättekallt ute, termometern stod på -21 grader när jag åkte hemifrån vid sex imorse, jag tog på mig mina termobraller och gick ut för att sopa bilen och varmköra den lite sen bar det av till jobbet. Det hade blivit lite "varmare" när jag skulle åka hem, då var det "bara" -14 grader. HAHA!

Nehe dags att ta sig ett litet mellanmål innan jag gör något mer, får bli lite knäckemackor med julskinka och lussekatter. Blir nog lite glögg till det, det som är såååå gott.


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0