Detta har jag ägnat min söndag åt, lussebu...

img_1410 (MMS)

Detta har jag ägnat min söndag åt, lussebullbak!! Har varit hemma hos svärmor och umgåtts medan vi bakat dessa goda bullar. Jag är ju en stor lussebulleälskare, skulle kunna äta dessa underbara bakverk året om. Sen bar det iväg bort till svärfar för söndagmiddag. Skönt att inte behöva laga mat idag. Ska strax gå och lägga mig för imorgon börjar jag vid sex på morgonen, usch va tidigt det är. På tisdag efter jobbet bär det av mot mitt kära Norrköping för lite vintermys med min familj och VIP-öppning av MAX-restaurang nr 2 i staden. Ska bli riktigt kul tycker jag. Så nu hoppas jag dessa två arbetsdagar går snabbt. GODNATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0