JUL = SLUT

Åhhh nu är denna julen slut, tråkigt som bara den. Hade jag fått önska så skulle jag önskat att jag fått vara ledig både jul och nyår men nu fick jag välja och eftersom vi halvplanerat nyår så kändes det som prio ett.

Jag hade en underbar jul. Jag fick så mycket fina saker av min familj och Daniels familj så det är inte sant. Ett stort TACK till Er alla.

Jag älskar julen och skulle kunna ha jul flera gånger om året. Tycker om så mycket med julen, dricker ofta glögg, älskar lussebullar, älskar julmaten, älskar julpyntet och ALLT!

Nu räknar jag ner dagarna till nyår då jag får vara ledig i dagarna tre, underbart. Tre hela dagar i rad, jag kan inte minnas när jag var ledig tre dagar i rad. Ska bli otroligt skönt. Och så blir det ju nyårsmiddag och fest, det kan inte bli bättre. Så kommer jag få klä upp mig lite också, slippa gå i jobbkläder i tre dagar. YES!

Nu ska jag nog sätta igång Sex And The City 2 som jag fick i julklapp och samtidigt tänka på mina fina vänner som är alldeles för långt bort men som betyder så otroligt mycket för mig. Älskar Er <3




KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0