Vardagsbestyr

Ny dag och jag är ledig så jag ska ta tag i att åka och handla, inhandla en julklapp och tvätta. Om jag får tid så ska jag även städa lite här hemma så det inte blir så långt mellan varven med städning i vårt hem.

Om jag får tag i morbror så ska jag även dit och hämta mina vinterstövlar som han snällt tog med upp från Norrköping då jag glömde dom när jag var nere sist. Jag har därför gått i mina gamla gamla vinterkängor som är typ 6-7 år, hahaha.

Men nu är det nog dags att ge sig iväg om jag ska få något gjort. Tvättiden börjar vid tre så måste vara tillbaka hemma innan dess. HURRY HURRY!!


PUSS



Kommentarer
Postat av: Linn

Hej!

Jag har fått jobb som servievärd på kustpilen, sälja biljetter osv :) Hur är det med dig nuförtiden? Kram

2010-12-04 @ 13:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0