En liten goding till unge

Igår blev typ alla planer inställda, Mathilda fick feber och snöovädret drog in och jag vågade inte ge mig ut och köra till Frida. Men idag så mötte jag upp Mathilda inne i stan och vi hann med två fikor tillsammans med lilla Elsa (11månader) som Mathilda är barnvakt åt ibland. Vilken goding hon var, skrattade och log för det mesta.

Nu har jag kommit hem och har just slängt in två maskiner tvätt, ska ta tag i att städa lägenheten också medan jag ändå är i farten. Här ska bli rent innan älsklingen är hemma, då ska jag också försöka att hinna laga mat. Tänkte mig lite köttfärsås och spaghetti, vet att det går hem hos Daniel.


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0