Inne hela dagen

Jag har varit inne hela dagen. Känner mig lite bättre idag än vad jag gjort igår och i lördags, jag skulle jobbat igår men kände mig dålig i lördags så vi ordnade så jag inte behövde jobba igår. Idag har jag varit ledig och gjort ingenting, mer än att sett på Skärgårdsdoktorn (fick ju två Desperate Housewives-boxar, så jag köpte bland annant Skärgårdsdoktorn-boxen istället).

Strax ska jag ta fram kyckling och lägga på tining i vatten. Ska laga lite kyckling med curry och ris idag, önskemål från min underbara sambo. Ska även fråga om han har lust att gå en promenad med mig ikväll, för att se om jag orkar jobba imorgon. Hoppas han ställer upp och vill ut i friska luften med mig.

Jag är så otroligt lyckligt lottad som funnit mitt livs kärlek. Daniel betyder så otroligt mycket för mig, han ställer upp för mig i med och motgång. Jag ser mig och Daniel leva ett lyckligt liv tillsammans, så har jag aldrig kännt tidigare. Vi hör ihop <3

Undrar också om min goda vän Elin med familj kommer upp till storstaden till helgen, hon nämnde något om att hennes sambo ska på utbildning häruppe då. Det vore ju ett ypperligt tillfälle att få träffa dom också, se hur stor lilla Emilia blivit. Eftersom jag är ledig i helgen så har jag all tid i världen.

Igår satt jag och pysslade med en fotobok med bilder från Turkiet, när vi va där i höstas. Jag använde ett program på printlife.se . Det blev riktigt bra och jag slog till och beställde fotoboken. Så inom några veckor kommer den på posten.



Bjuder på en fin bild från Turkiet:





KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad kul att du har börjat skriva lite mer. Jag hoppas verkligen att du är lycklig. Kommer ni till Skärblacka något framöver. Hälsa Daniel. Puss o kram från Mormor

2010-01-18 @ 23:20:02
Postat av: Felicia - "Fett cool brud" med humor och personlig stil :D

Gulligt att du hittat någon! Äkta kärlek är inte vanligt nu för tiden :)!

2010-01-22 @ 21:54:56
URL: http://lorenzotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0