Lugn kväll inleder min lediga helg

Det ska bli så oerhört skönt att få vara ledig en hel helg nu. Känns som jag har jobbat hur länge som helst sen jag hade ledig helg sist men det är väl antagligen att det varit så många helger och röda dagar nu i jul och nyår, då jag har jobbat. Ska fira det med att gå och lägga mig tidigt, jag är trött efter många långa dagar på jobbet.

I tisdags fyllde min kära vän Rahma år, hela 25 år har hon blivit. Halva vägen till 50 :P Hahaha, nu var jag elak men det kan hon ta, min lilla biatch. Hon vet vad jag menar, hon har ju sån åldersnoja. Imorgon ska vi svänga våra lurviga tillsammans på något av Sthlms dansgolv. Jag kommer att dra med mig min andra kära vän Friday. Både Rahma och Friday träffade jag i Kalmar när jag pluggade där, båda är mina korridorsvänner. Kommer aldrig glömma den tiden, fick vänner för livet.

Lägenheten blir bara finare och finare, nu har vi bara en flyttlåda att packa upp. Alla andra är urpackade eller uppställda på vinden. Nu ska vi bara få pengar till ett skrivbord så vi kan få Daniels fina tavla på plats och självklart datorn (som för tillfället är kopplad till TVn). Får se om jag hinner plocka lite här i lägenheten imorgon.

Nu är det dags att börja med maten, blir inte frallgodis som jag hade tänkt utan det blir pyttipanna. Vi har ingen ork att stå och laga mat hela kvällen.


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0