Natthelg

Idag börjar jag min natthelg efter två dagars ledighet. Börjar vid 15:30 och går av mellan tolv och ett inatt, beroende på hur snabba vi är på att stänga men får jag bestämma är vi klar en minut över tolv :P

Innan jobbet ska jag dammsuga och skura golv tänkte jag, så det är väl dags att jag börjar med det nu om jag ska hinna med det innan jag tar bilen och åker till jobbet.

Hittade den här fina jeansskjortan med spetsdetaljer på från Modekungen:








Visst är den fin?



Nu är det dags att sätta fart med städandet så jag blir klar innan jag ska åka.



KRAM

Kommentarer
Postat av: Mormor

Den var jättefin. Puss o kram/Mormor.



Jag har för en stund sedan hämtat syster yster vid tåget

2010-01-30 @ 15:46:35
Postat av: Mathilda

Du har fått en award i min blogg. Surfa in och se vad det innebär... http://enannandelavstockholm.se/2010/02/01/seven-things-about-me/

2010-02-01 @ 22:02:43
URL: http://enannandelavstockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0