Snöstorm på gång

Nu har det börjat snöa utanför våra fönster och snöstormen är väl inte långt borta. Jag ligger fortfarande i soffan och tittar halvt på TV medan jag kollar in vårens mode på alla hemsidor, som Bubbelroom, VILA, Vagabond, H&M, Lindex och liknande. Jag njuter och ser allt jag vill ha, men inser i nästa sekund att jag absolut inte kommer kunna köpa nästa något. Måste hålla i pengarna, och det blir inte mycket kvar efter att ha betalat alla räkningar.

Men man kan ju få drömma lite. Här är några av mina drömmar:


En typ av trenchcoat med lite egna detaljer, gillar den bruna grymt mycket men känns som svart går till allt och håller i längden. Från: VILA men hittad på Bubbelroom.



Trenchcoat i beige eller svart, vad tycker ni, är den klassiska finare än den lite mer modernare med detaljer? Från: VILA men hittad på Bubbelroom.



En beige eller svart parkas, lite pösigare jacka men otroligt användbar. Den ser snyggare ut i beige men jag blir ju så blek i den färgen. Ett fynd från Bubbelroom.


Snygg scarf till en svart eller mörkare vårjacka. Från: Bubbelroom.



En vit snygg cardigan och en oversize-cardigan i leopard-mönster. Båda från märket VILA men hittad på Bubbelroom.



Det blev ingen lunch med Mathilda idag, hon har blivit sjuk. Så när klockan ringde så hade hon skickat ett sms. Så då somnade jag om och sov till halv elva-elva. Det var verkligen jätteskönt.

Har suttit idag och lagt upp en budget på alla utgifter och avbetalningar för det här året och om jag får som jag vill så ska nästan allt vara betalat innan året är slut. Det känns verkligen bra. Hoppas det blir så också.

Nu ska jag fixa lite här hemma för att sen fixa mig själv.

På återhörande kära läsare!



KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0