Två lediga dagar

Nu har jag två lediga dagar att se fram emot. Och planer har jag båda dagarna, på sätt och vis. Imorgon är det stora träffa-vänner-dagen och på torsdag är det tvätta-städa-dagen.

Imorgon ska jag möta upp Mathilda för en lunch i Karlberg, där hon för övrigt går i skolan. Det ska bli trevligt att träffa henne igen :) Sen på kvällen är det dags att träffa Frida för en god middag och film i goda vänners lag. Lite uppdateringar om varandras liv är väl i sin ordning nu va.

Sen har jag en natthelg att se fram emot, kanske inte riktigt ser fram emot den men jag har ju faktiskt min helg imorgon och på torsdag så det kompenserar det hela.

Sen måste jag berätta att jag har upptäckt en riktigt bra serie, jag har fått en ny favoritserie. Denna trodde jag aldrig att jag skulle fastna för, men nu är jag fast. Fast var ordet. How I Met Your Mother. That's the thing ;)



HEJSVEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0