Vad har denna tisdag att bjuda på?

Sitter här i soffan och tittar på ett avsnitt av Skärgårdsdoktorn, sen ska jag göra mig iordning och kanske göra en matlåda tills idag. Och innan jag åker till jobbet ska jag aktivera mitt nya kort, så vi kan börja använda våra matpengar.

Nattjobb hägrar nu, tre nätter och en kväll. Första gången på ca en månad som jag jobbar natt. Första månaden på jobbet gick jag bara stängning, nästa månad bara öppning och nu blir det väl lite blandat. Ska bli kul och se hur jag orkar ikväll, nu när jag lagt mig tidigt hur länge som helst.

Nehe, nu springer klockan iväg här. Avsnittet är slut och jag ska göra mig iordning och göra matlåda.


KRAM

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Tack för stöttningen =)



Hoppas du får en bra helg.

kram

2010-01-22 @ 19:58:17
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0