Grillat är apgott!

Just nu så sitter Daniel och grillar köttet till middagen, jag har fixat sallad i form av tomat, gurka, majs och avokado och vid sidan av ska det ätas honungsmelonklyftor. Såklart har vi ju ett tillbehör till köttet, en blandning av potatisklyftor, majskolvbitar och broccoli ligger i ugnen för rostning. MUMS! APGOTT!

Semestern har varit sååååå underbar hittills. Jag bara njuter! Tyvärr har jag ju bara ett fåtal dagar kvar innan jag börjar jobba igen, men vad gör det när man ser att framtiden ser ljus ut?

Kommer ett längre inlägg om semestern senare.


Nu ska jag mysa med min underbara sambo tillsammans med grillat och allt annat gott <3


KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0