Hektiska kvällar på jobbet

Jag fick rivstarta på jobbet efter semestern, har haft två tunga kvällar och en lite lättare.

I måndags så tränade jag innan jag åkte iväg och jobbade vid halv fyra, blev 1 timme på crosstrainern. Jag var egentligen helt slut efter bara en kvart men tvingade mig själv att stå kvar på maskinen och köra klart mina 60 minutrar. Som jag svettades, tror jag aldrig har svettats så mycket som jag gjorde då.

På måndagskvällen började allt lugnt och jag skickade hem en tidigare för att det var i princip stendött, det skulle jag nog inte ha gjort för sen rullade det hela kvällen. Likadant var det på tisdagskvällen, rullade som bara den. Jag kom inte ifrån jobbet förrän tjugo i ett så det blev 70 minuter övertid. Ikväll har det dock inte varit lika horribelt utan mer åt andra hållet, stendött.

Det känns trots allt skönt att vara tillbaka efter semestern. Känns som jag har kontroll på läget och då är det som roligast att jobba. Ser fram emot slutet av augusti då jag ska ner till Jönköping och hjälpa till, öppna 3:dje restaurangen därnere och jobba asset av mig. Sen efter det blir det KickOff för Team20 i slutet av september, yey!

Imorgon är jag ledig en dag innan jag jobbar 5 dagar i rad. Det är ingen mjukstart direkt, men varför ska man ha det när man kan jobba järnet? Pengar, pengar åter pengar!

Min lediga dag ska jag ägna åt städning, tvättning och träning. Ska även laga en god middag till min älskade sambo som är så underbar. Även om det är massa måste-göra så är det ändå skönt att få det gjort på sin lediga dag.


GODNATT

Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Nej, dom är ju så himla dyra. Tyvärr! =/ Men har suktat efter dom i över ett halvår så jag känner typ ett MÅSTE-BEHOV, haha.



Bor du fortfarande i Stockholm Nathalie? För du jobbade på MAX där va?



Kram!

2010-07-29 @ 13:41:35
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0