Lata dagar med dig

Det är verkligen lata dagar för mig och älsklingen här hemma. Idag har det varit varmt men väldigt molnigt så det blev inte att åka och svalka sig vid någon sjö. Dessutom så lyxade vi lite och hämtade thaimat på vårat favoritställe några hundra meter från där vi bor.

Har läst ännu mer i Män som hatar kvinnor , jag bara älskar boken. Blir dock så himla trött emellanåt på grund av värmen. Jag hoppas det kommer lite regn snart så att vi får sköja igenom allt lite.

Daniel är just nu och spelar fotboll med några kompisar medan jag sitter här hemma och suktar efter blåbärspaj och vanlijsås, blev lite över från igår. Ska nog lägga över lite avsnitt av Glee och sitta och mumsa framför TVn.



Om ni inte har sett Glee så ge det en chans och börja se serien, jag har fastnat och är HELT FAST!


KRAMKRAM

Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Började se Glee, tyckte faktiskt det verkade jättebra. Men jag har så svårt att följa serier, har så mycket annat att göra tycker jag =) Men ska nog ge det en chans, alla säger att det är så bra.



Njuter du på semestern nu då Nathalie?



Kramar till dig goding!

2010-07-22 @ 22:35:46
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0