Nedräkning till semestern: 3 dagar! ! ! ! ...

img_6807 (MMS)

Nedräkning till semestern: 3 dagar! ! ! ! ! ! Dagarna bara flyger iväg nu. Idag mötte jag upp Mathilda inne i city för att luncha, vi gick till Mocco som ligger vid Rådhuset. Åt en av de godaste salladerna jag någonsin ätit, den innehöll: kycklingbröst, salladsblad, keso, avokado, tomat, rödlök och en klyfta honungsmelon *MUMS* Mathildas kusin kom förbi och gjorde oss sällskap, trevligt! Sen tog vi en tur på HM på drottninggatan innan vi skildes åt för den här gången. Jag mötte upp Daniel för att åka hem, vi bestämde oss för att köra hämtmat idag. Så jag åt god thaiwok och Daniel tog en pizza. Vi tittade på fotbollsmatcheb mellan Holland-Uruguay, bra resultat tycker jag fast Holland va lite lama sista minutrarna efter Uruguays 2-3mål. Jag sprang mellan tvättstugan och tvn för att hinna tvätta upp lite smutstvätt inför semestern. Hann dock inte ta tag i städningen så imorgon blir det dammning och dammsugning här hemma. Nu ska jag se det sista av SoYouThinkYouCanDance innan jag sover. Vi hörs imorgon kära vänner. PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0