Nedräkning till semestern: 5 dagar! Två un...

img_6807 (MMS)

Nedräkning till semestern: 5 dagar! Två underbara semesterveckor med älsklingen ska bli underbart. Bara få göra roliga saker och få sova ut på morgonen. Men än ska vi inte längta för mycket, har ändå 4 arbetsdagar kvar. På tisdag när jag är ledig ska jag tvätta, städa och träffa Mathilda. Har förresten fått upp ögonen för en serie som har gått på tv under våren: Glee! Underbart rolig! Rekommenderar den varmt. Nu ska jag kolla färdigt på avsnitt 12 , sen blir det duschen och sängen. PUSS


Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Åh, tack så hemskt mycket Nathalie! Vad gullig du är, glad jag blir!



Ja, den är från förra årets Lindex-kollektion. Tycker jättemycket om den fortfarande! =)



Hur är det med dig då tjejen? KRAM!

2010-07-05 @ 01:05:29
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0