Underbara semester! Underbara semester! Ka...

img_6807 (MMS)

Underbara semester! Underbara semester! Kan lova er att det är skönt att ha semester när vädret är så bra. Är just nu hemma hos min familj och ligger och latar mig med en bok i solstolen, "Män som hatar kvinnor" är det som gäller. Jag älskar ju filmerna sååååå mycket så då måste jag ju plöja mig igenom böckerna också. Om en timme slutar syrran och då ska vi nog åka och bada med henne om det inte fortsätter att blåsa så dant som det gör nu. Till helgen kommer bästa Sofia upp till storstan och det ska bli underbart att få ha henne hos mig! Mer uppdatering snart igen, jag har ju semester så ni får ha liiite förståelse.  PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0