Underbara soliga dagar

Igår ägnade jag mig åt att vika tvätt, damma och packa inför våran Göteborgstrip och tur var väl det för då kunde jag unna mig lite tid i solen idag. Jag gick till Rådsparken vid tolv och kom hem för en liten stund sen, det räckte med en timme. Jag höll på att svettas bort där i värmen, man ska ju egentligen ha någon sjö att svalka sig i så man klarar att ligga i värmen ett tag till.

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen åka iväg för lite kvällsjobb. Hoppas det blir lite lugnare den här eftermiddagen för igår var det totalt crazy. Vi va en kort också, en som va sjuk. Alla jobbade på bra som fasen även fast vi inte såg något slut på det hela och även om gästerna fick vänta väldigt länge.



KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0