WeekEnd á la Fia&Nathis

Då kan denna specialhelg börja.

Det är mina sista semesterdagar men det gör inget för dom ska jag spendera med min underbara vän Sofia. Känns som det är på tiden att hon kommer upp till storstan och får se hur vi bor och utforska staden lite. Jag är på glatt humör och kan bara tänka mig att helgen kommer bli bra även om vädret ser ut att svika lite.




Planerna inför helgen ser ut såhär:


Ikväll: Hämta Sofia på cityterminalen och åka hem för lite kvällsmys och skitsnack

Imorgon: Gröna Lund (om vädret tillåter) och kanske en cider någonstans på kvällen om pengabörsen tillåter

Söndag: Shoppingtur inne i city med allt vad det innebär


Jag känner mig så taggad! Så nu får Fia mer än gärna komma!


Uppdaterar senare. Nu ska jag fixa mina kläder innan jag beger mig mot pendeln.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0