Äntligen soool

på en av mina lediga dagar. Ska nog inviga mina nya jeansshorts jag köpte på MQ förra veckan. Äntligen hittade jag ett par som satt som smäck. Jag blev jätteglad, för jag har inte hittat några som satt så bra som de här.

Dags att skynda innan jag drar till Mathilda (som är hos sin mamma o tvättar ). Där ska vi äta lunch och njuta av vädret hoppas jag. Tänkte köpa med mig någon god efterrätt, kan ni gissa vad?

Efter lunchen ska jag vidare in till stan och inhandla present till syster som fyller 18 år på lördag (jag vet att jag tjatar men lillan har blivit stor och jag kan inte riktigt fatta det).



HEJ SÅLÄNGE!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Nathis. Det ska verkligen bli kul att få träffa dej. Det var längesen vid sågs. Kram

2010-06-22 @ 14:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0