Jobbarhelg på ingång

Jaha då va det jobbarhelg på ingång för min del. Hoppas på dåligt väder, så jag för en gångs skull kan få känna att det är värt att jobba när alla andra är lediga. Det verkar som det kommer att slå in den här gången faktiskt. Hoppas på att det inte blir en kaoshelg utan att man kommer känna sig som människa efter den här helgen.

Jag ska fixa mig lite och sen bege mig till jobbet och äta lite käk innan jag börjar mitt kvällspass. MAX-mat älskar man och hatar på samma gång, när man har matlåda vill man ha MAX-mat och tvärtom. Men idag ska jag ha min unnardag.

Ikväll kommer älsklingen vara vaken när jag kommer <3


Dags att få fart på dagen tycker jag ;)



KRAM

Kommentarer
Postat av: Celina

Hatkärlek till maxmaten!!!

Men jag har också jobbhelg denna helg, så ALLA andra är inte lediga iallfall ;)

2010-06-19 @ 02:05:00
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0