Midsommarvecka

Nu är det midsommarvecka här i landet. På torsdag kommer det förmodligen vara mycket trafik på vägarna och många som stannar och äter hos oss på MAX runt om i landet. Det brukar vara en av de mest hysteriska helgerna på året på MAX. Eftersom jag jobbar på torsdag (dagen före midsommarafton) så förväntar jag mig full rulle.

Innan midsommar ska jag hinna med att träffa Mathilda och Frida och sen jobba ännu mer. Midsommarafton har jag och Daniel inte så mycket planer men förmodligen blir det att vara med svärföräldrarna och sen åker vi förmodligen neråt Norrköping under midsommardagen. Hoppas på att svärfar tar oss på en båttur inne på Stockholms vatten på midsommaraftonenes förmiddag.

Innan veckan är slut så kommer jag ha fått ett besked som är arbetsrelaterat, det känns skönt att väntan snart är över. Antingen har jag något att se fram emot eller så "bryter jag ihop" och kommer igen. Är inte lika nervös som jag varit tidigare, känner ingen press längre.

Imorgon om en vecka firar jag och Daniel 1 år tillsammans, känns otroligt speciellt. Vi kommer nog att gå ut och äta och bara rå om varandra.


Dags att göra sig iordning för jobb, ännu en kväll.


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0