Pannkaksfrukost!

Dagen till ära, kronprinsessbröllopet till ära, serveras det pannkaksfrukost för mig själv här hemma. Står och steker de underbara pannkakorna just nu. Daniel har redan stuckit iväg på en fotbollsturnering och missar den storslagna frukosten här hemma. Jag har även skurit upp två sorters melon att avnjuta efter pannkakorna.

Efter frukosten ska jag göra mig iordning och bege mig till svärfar och svärmor för att umgås en stund innan jag måste bege mig till jobbet för ännu ett kvällspass.

Nu är det bara en vecka tills lillasyster blir 18 år. Pirrigt pirrigt! En av presenterna är klara men har ännu inte anlänt, hoppas den hinner komma i tid. Det är ju svårt att köpa något till en 18-åring faktiskt, hon har ju inte sååå många önskningar. Får väl använda min fantasi helt enkelt, kläder går ju alltid hem.



Ha en trevlig lördag i denna kronprinsessbröllopyra!



KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0