Solen strålar

fantastiskt utanför mitt fönster. Skulle helst av allt bara vilja va ledig idag och ligga på en filt i det gröna och njuta till fullo. Nu måste jag istället äta frukost och göra mig iordning för jobbelijobb 12-20. Hoppas den här dagen går fort så jag får träffa min älskling.

Imorgon har vi inga planer men det kommer säkerligen bli bra ändå, men på lördag drar vi till Norrköping någon gång under dagen tror jag och sen firas syster på söndag. Jag stannar i Norrköping tills tisdag runt lunch någon gång, sen åker jag hem och förbereder mig för en god middag tillsammans med Daniel för att fira vår 1-årsdag.

Idag är dagen då jag ska få ett besked. Hoppas att de inte har glömt bort mig... Är lite orolig för det i och med allt styr sist.


Dags att äta frulle kära vänner.


KRAM

Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

(Det gick inte att kommentera i inläggen ovanför)



Svar:



Åh, tack så hemskt mycket Nathalie! Vad gullig du är, glad jag blir!



Ja, den är från förra årets Lindex-kollektion. Tycker jättemycket om den fortfarande! =)



Hur är det med dig då tjejen? Förstår att det ska bli skönt med semester. KRAM!

2010-07-05 @ 01:34:19
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0