Ändring av planer

Förut ringde Daniel och hade "tyvärr" dåliga nyheter. Han och hans pappa hade kommit fram till att den bokhyllan som vi skulle åka och köpa idag inte går in i bilen :(    BUHU! Så det blir inget IKEA... Men jag drar med mig Daniel till Skärholmen istället och går i gallerian där.

Klänningen som jag visade för ett tag sen som jag köpte, har kommit upp på Bubbleroom nu och självklart är det bättre bilder därifrån. Såhär ser klänningen ut:



Visst är den fin?

Jag vill bara kunna använda den snart. Det är ju en lite finare klänning, så man kan ju inte ha den till vardags.

Dags att hoppa in i duschen och göra sig iordning för en eftermiddagstripp med älsklingen.



PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0