Godmorgon

Imorse trodde jag att jag skulle orka gå upp bid nio-tio-tiden men det orkade jag verkligen inte. Jag gick på toaletten och återvände till sängen, låg och tittade på tv och slumrade till lite titt som tätt. Gick upp vid 11.20, och nu alldeles strax ska jag göra frukost.

Idag har Daniel lovat mig att vi ska åka till IKEA, så jag ska hämta upp honom i Fruängen runt femtiden. Vi ska äta middag när vi ändå är på IKEA, de har ju sååå god mat. På IKEA ska det inhandlas en liten bokhylla, får se om vi får med oss något mer därifrån. Det lär vi väl få :)

Strålande väder även idag och då blir jag på stråååålande humör!!

Ska ta mig till gymmet och träna lite efter frukosten tänkte jag.


KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0