I'm back!

Hej alla glada läsare!

Nu är jag tillbaka här på blogg.se även fast jag inte gillar att jag inte får mobilbloggandet hos dom att fungera. Jag får helt enkelt ta mig i kragen och blogga mycket när jag är hemma. Jag hoppas ni ska tycka att jag inte är för krånglig som ändrar, utan att ni självklart flyttar med i flyttandet. TACK!

Den här veckan är en riktig nattvecka, jag har nu kommit in riktigt i jobbet på restaurangen i Barkarby. Jag ska stänga 6 av 7 dagar nu och det kommer förmodligen bli en pärs för mig då jag inte är van att jobba så mycket natt på en och samma gång. Det brukar vara varierat, 3-4 nätter ledig och sen 2-3 dagpass. Nu blir det 2 nätter, ledig en dag och sen 4 nätter i rad. Vi får se om min kropp pallar med det, hoppas!

Helgen avslutades på ett underbart och mysigt sätt, vill jag lova. Fick spendera hela söndagen med min älskling. Vi sov ganska länge och åt frukost och har nog spenderat nästan hela söndagen i soffan framför 3 filmer och två avsnitt How I Met Your Mother. Vi åt fredagsmat igår, taco stod på menyn. Nu får jag inte träffa min älskling förrän onsdag och sen inte förrän nästa måndag. Livet är orättvist ibland.

Jaha vad ska man göra idag då, jag har ett val att göra. Antingen går jag på en långpromenad i solskenet eller så drar jag till gymmet och kör lite. Vad skulle NI ha valt?

Det gäller nog att ta till vara på solen tror jag, så jag tar på mig och ger mig ut i solskenet och försöker upptäcka Huddinge lite mer.


HEJDÅ SÅLÄNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0