Måndagskvällen

...spenderas i soffan. Ska efter det här inlägget ringa till Sofia, höra vad som händer i hennes liv och kanske dela med mig lite om mitt. Var länge sen vi snackade nu.

Min helg avslutades på sämsta möjliga sätt, kaos på jobbet från början till slut. Blir så otroligt trött på folk som beter sig som idioter och tror att de ska få respekt av mig när de inte ger någon som helst respekt tillbaka, NEVER EVER IN MY LIFE!!!!! Skulle kunna ge den personen en omgång med smisk, men nu är ju aga förbjudet i Sverige. En stropp i alla fall.

Som tur var så väntade mys med Daniel hemma efter den helvetiska dagen på jobbet. Vi köpte pizza och myste framför en film.

Idag har jag jobbat från elva och fram till halv åtta, jag fick sluta tidigare för att det var så lugnt. Känns skönt när man är ledig imorgon också. Undrar vad jag ska göra då, hmmmm. Frida kunde visst inte ses nu ändå fast hon sa att hon kunde det i lördags, så jag får väl smida andra planer.

Nehe nu ska jag ta upp telefonen och ringa till Sofia :)


KRAM

Kommentarer
Postat av: Kregert

wiiiie! nu har vi precis pratat, fan vad skönt de va att prata med idg igen. och de gör vi snart igen hoppas jag <3 Puss

2010-03-22 @ 22:31:55
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0