MysPys

Det har jag och Daniel haft ikväll framför filmen Up In The Air. Den var rätt bra fast kanske liiiite utdragen. Jag kan i alla fall dra slutsatsen att jag inte vill leva ensam, människorna runtomkring mig betyder såå mycket för mig. Speciellt mitt hjärta, D <3

Nu är det dags att röja av middagen, för Daniel har redan gått och lagt sig då han ska upp hypertidigt imorgon. Jag funderar på att gå upp vid sju och tvätta faktiskt. Isåfall blir det bara att gå och lägga sig efter att jag tagit hand om middagsdisken.

Utan min andra hälft skulle jag inte klara mig. Daniel är mitt allt och han har hela mitt hjärta <3


KÄR & GALEN I DANIEL <3



GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0