Vårkänslor

solen lyser himlen är blå
vad det är skönt att leva då
högt i topp går allas humör
det är det som susen gör


Toppenväder och humöret går raka vägen upp i topp. Ja så kan man beskriva solens påverkan på människor runtom i Sverige just nu. Hoppas bara att våren är på väg och att vi inte luras. Jag vill sååå gärna använda min nya jacka som jag köpte för några veckor sen, det är en vårjacka så går inte att använda än. Skulle inte vara fel att få dra på sig skinnjacka och några härliga gympadojjor.






På söndag fyller min kära kusin BeckisFräckis år, och inte bara det hon fyller 20ÅR! Jag måste ju gratulera det kära barnet som nu blir helt vuxen. Men hur jag ska gratulera henne behåller jag för mig själv, då jag inte vet om hon läser här.

Sen nästa torsdag fyller min andra kära kusin NellyPelly år, hon fyller tonåring (ja alltså 13 år). Henne ska jag också gratulera faktiskt. Men det blir en hemlighet tills dagen är inne.






PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0